Edycja specjalna „Reflection” ze stajni Basso to zdecydowanie wyjątkowy produkt, którego główną ideą jest przynajmniej trochę rozjaśnić obecny ciemny okres. Ta kolekcja będzie produkowana tylko przez ograniczony czas i w ograniczonych ilościach i jest dostępna w naprawdę specjalnej cenie. Nigdy wcześniej tak wiele technologii, doświadczenia i dbałości o szczegóły nie było tak łatwo dostępnych w jednym kompaktowym urządzeniu.
Dostępne 100 sztuk lub do wyczerpania zapasów. Skontaktuj się ze sprzedawcą, aby uzyskać więcej informacji lub zamówić Basso bikes.
Specjalna edycja „Reflection” marki Basso dotyczy najbardziej wyrafinowanej i najpotężniejszej jak dotąd platformy, Diamante SV wraz ze zintegrowanym kokpitem Integra. Ponadto przedstawia być może najbardziej kompleksowy dobór barw w historii marki - elegancką i wyjątkową edycję specjalną zawierającą tylko najlepsze wzory, które wyszły z naszego doświadczenia jako twórcy ram.
Jeśli diament jest przykładem doskonałości, to DIAMANTE SV jest warte swojej nazwy, ponieważ identyfikuje całą sztukę i doświadczenie, które marka Basso zdobyła przez ponad 40 lat ręcznej budowy doskonałych ram wyścigowych. Piękny i doskonale funkcjonalny - takie jest motto marki. SV jest perłą w ofercie firmy, jest bezwarunkowo wyścigową maszyną zrodzoną z pasji, zapewnia bezkompromisowe wrażenia z jazdy. Idealne właściwości aerodynamiczne, idealna sztywność, ale także zwrotność i niezawodność, stworzone do ostatniego szczegółu, aby rozwijać niepowtarzalne doświadczenia w nieskończoność, w kółko.
Nowo opracowany zintegrowany kokpit Integra - ten system poprawia zarówno estetykę, jak i funkcjonalność w jednym precyzyjnie utworzonym zespole węglowym, zastępującym klasyczne wsporniki i kierownicę. W tej limitowanej edycji jest również malowany tą samą unikalną techniką, co sama rama. Oprócz zagłówków i zestawu komfortu, całość stanowi czysty i elegancki wygląd.
Zacisk sztycy jest całkowicie schowany w ramie. To rozwiązanie jest nie tylko ładniejsze, ale także technicznie innowacyjne i korzystne - gumowa wkładka skutecznie tłumi wibracje dochodzące do rowerzysty. Zauważalna jest również oszczędność masy tego systemu.
A1 | Bike Size | 45 | 48 | 51 | 53 | 56 | 58 | 61 |
B | Top Tube (mm) | 505 | 515 | 525 | 545 | 560 | 575 | 590 |
R | Reach (mm) | 381 | 382 | 386 | 393 | 395 | 397 | 396 |
S | Stack (mm) | 493 | 493 | 518 | 530 | 557 | 580 | 614 |
C | Seat Tube Angle (°) | 76 | 75 | 75 | 74 | 73.5 | 73 | 72.5 |
D | Steering Tube Angle (°) | 71.8 | 71.8 | 72 | 72.3 | 73.5 | 73.5 | 74 |
E | Chain-Stay Lenght (mm) | 400 | 400 | 400 | 400 | 402 | 406 | 406 |
F | BB to Fork Lenght (mm) | 574 | 574 | 583 | 592 | 590 | 599 | 602 |
G | Slope (mm) | 70 | 43 | 38 | 34 | 33 | 38 | 45 |
HT | Headtube (mm) | 90 | 90 | 115 | 127 | 145 | 169 | 203 |